Shejkh Muhamed Nasirudin el-Albani
Burimi: http://www.sahab.net/forums/index.php?showtopic=142501
Burimi: Fetaua Xhiddeh, nr. 26, pjesa e dytë, min.01:20:40
Pyetje:
Një grua është martuar me një të ri duke u bazuar në atë se ai i qëndron Sheriatit fisnik, dhe duke u bazuar në atë se ai është selefij, pastaj doli në shesh se ai është bidatçi, kurse i Dërguari – sal-lAllahu ‘alejhi ue sel-lem – thotë: “Çdo bidat është devijim, dhe devijim është në zjarr.” A të vazhdojë ajo (të jetojë) me të bashkë me devijimin e tij apo të ndahet prej tij? Cila është këshilla juaj?
Përgjigje:
Nëse çështja është në dorën e saj, atëherë ajo ndahet prej tij. Porse i Dërguari – sal-lAllahu ‘alejhi ue sel-lem – ka thënë:
إنما الطلاق بيد من أخذ بالساق
“Shkurorëzimi është në dorën e atij që e ka marr kërcirin (d.m.th burri).”
Ajo e ka për detyrë që të kërkojë Khul’in (divorcin) [1], nëse do ta heqë qafe atë dhe bidatin e tij.
Fundnotë (sh.p):
[1] Khul'i është kërkimi i ndarjes nga ana e gruas duke i kthyer mehrin burrit. Argument për këtë është Fjala e Allahut:
Ndërsa nga Suneti argument për Khul’in është hadithi që transmeton Ibën Abbasi – radijAllahu ‘anhuma – kur erdhi te Pejgamberi – sal-lAllahu ‘alejhi ue sel-lem – gruaja e Thabit ibën Kajsit dhe i tha:
“O i Dërguari i Allahut, nuk shoh ndonjë të metë tek Thabit ibën Kajsi në moralin dhe fenë e tij, porse e urrej kufrin në Islam.” (d.m.th e urren që të bëj ndonjë vepër që i mohon dispozitat Islame për shkak të urrejtes që ka ndaj burrit të saj). Pejgamberi – sal-lAllahu ‘alejhi ue sel-lem i tha – : “A do t’ia kthesh kopshtin e tij (mehrin)”. Ajo i tha: “Po”. Pejgamberi – sal-lAllahu ‘alejhi ue sel-lem – i tha (Thabit ibn Kajsit): “Pranoje kopshtin dhe ndaje atë.” (Sahih el-Bukhari, 5273)
Përktheu: Jeton Shasivari