Bismilah...

Autor: Shejkh Muhamed Bazmul

 

Nuk është për qëllim që në Natën e Kadrit të shtohet namazi, sepse i Dërguari i Allahut nuk shtonte mbi njëmbëdhjetë rekate në Ramazan apo jashtë tij.

Gjithashtu, nuk është për qëllim që të bësh sa më shumë namaz duke u argumentuar me atë se i Dërguari i Allahut  kur hynte dhjetë ditëshi i fundit e shtrëngonte izarin, porse me këtë fjalë është për qëllim Itikafi, sikurse qëndron në jetëshkrimin e tij .

Po ashtu, nuk është për qëllim ndonjë rit i caktuar që duhet të bëhet këtë natë. Jo! Nuk është asnjëra nga këto! Porse është e kundërta. Ajo që është për qëllim është që njeriu të përgatitet për këtë natë që të bëjë lutje dhe dhikër. A nuk e shikon hadithin të cilin e transmeton Tirmidhiju me nr. 3513, se Aisheh, radijAllahu anha, tha: E pyeta të Dërguarin e Allahut   duke i thënë: O i Dërguari i Allahut, nëse unë e di se kur është Nata e Kadrit, atëherë çfarë mendon që unë të them atë natë?” Ai   tha: “Thuaj:

اللَّهُمَّ إِنَّكَ عُفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي

“O Allah, Ti je Falës i Madh, e do faljen, andaj më fal mua!”

Et-Tirmidhij thotë se ky hadith është hasen-sahih.

Pra, i Dërguari i Allahut nuk e udhëzoi atë që të falte shumë namaz, as nuk e udhëzoi që të bënte shumë lutje, as që të kryente ndonjë rit të caktuar, porse e udhëzoi atë vetëm me këtë lutje.

Transmetohet në Muat’ah në kapitullin e Itikafit: “Çfarë është transmetuar në lidhje me Natën e Kadrit”, nga Maliki se i është transmetuar atij që Se'id Ibën Musejb thoshte: “Kush merr pjesë në namazin e Jacisë në Natën e Kadrit, atëherë ai e ka marrë hisen e asaj nate.”

Me kaq po e përfundoj.

Prej Allahut vjen suksesi.

 

فائدة في قيام ليلة القدر

ليس المقصود بأن الرسول صلى الله عليه وسلم إذا دخلت العشر شد المئزر؛ كثرة الصلاة،

بل المقصود الاعتكاف كما هو حاله ﷺ في سيرته.

وليس المقصود طقوسا معينة تقام في هذه الليلة!

لا... ليس ذلك المقصود...

إنما المقصود أن يتهيأ العبد في هذه الليلة بالدعاء والذكر.

ألا ترى في الحديث الذي أخرجه الترمذي تحت رقم (٣٥١٣) عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ: قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللهِ أَرَأَيْتَ إِنْ عَلِمْتُ أَيُّ لَيْلَةٍ لَيْلَةُ القَدْرِ مَا أَقُولُ فِيهَا؟

قَالَ: قُولِي:  "اللَّهُمَّ إِنَّكَ عُفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي". وقال الترمذي: "هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ" اﻫ.

فإن الرسول لم يرشدها إلى كثير صلاة. ولا إلى كثير دعاء ولا إلى طقس عبادة معينة، إنما أرشدها إلى هذا الدعاء.

وفي الموطأ في كتاب الاعتكاف باب ما جاء في ليلة_القدر: عَنْ مَالِكٍ أَنَّهُ بَلَغَهُ أَنَّ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ كَانَ يَقُولُ:

"مَنْ شَهِدَ الْعِشَاءَ مِنْ لَيْلَةِ الْقَدْرِ، فَقَدْ أَخَذَ بِحَظِّهِ مِنْهَا " هذا وبالله التوفيق".

 

Përktheu: Servet Mata